ROSS

"ROSS" PETR ČIHÁK rok výroby 1983

 

  

ČLENEM od 01.05.2006

SEDLÁ STROJ: YAMAHA FZS 1000

    Celé moje motošílenství začalo na písečku. Bylo mi asi tak pět let a dostal jsem umělohmotný model motorky. Boural jsem s ním bábovičky ostatním prckům a dokázal na něm krosit celé hodiny, za doprovodu zvuků …HMMMMM hmmm hhhhhhhh – hmmmmm .... Myslím si, že si to dokážete živě představit:) A tam asi přeskočila první jiskřička.

    O něco později mě vozíval strejda na nádrži stroje JAWA MUSTANG po ulicích sídliště. Ani mi bolest zadní části těla z hranaté části ‚‚fichtla‘‘ mě neodradila. Hlavní bylo to, že jsem se mohl svést.

    Na základce jsem se věnoval jiným věcem, jako třeba závislačení na počítači a provozování dalších kravinek, ale nebylo to ono. Když jsem se dostal do osmé třídy, záviděl jsem těm, kteří kolem mě profičeli, ať šlo o babetu, nebo o cokoliv jiného, hlavně aby se nemuselo trapně šlapat na kole! Začal jsem pokukovat po nějaké partičce, která se motá kolem motorek. No, jenže hledejte si motorky, když Vám je čtrnáct let :o) Naštěstí mám odmalička dobrého kamaráda Jindru - Imreho. Často jsme spolu trávili odpoledne u počítače anebo si hráli s kluky ze sousedství na vojáky. Najednou jsem pozoroval, že když je venku hezky, tak se nestavuje, jak bylo jeho zvykem. Odchází v maskáčích a se sekyrou v ruce někam směrem na Blatno. Ze začátku jsem to nijak neřešil, ale potom mi to nedalo a vyrazil jsem s ním. Šli jsme za Blatno ke ‚‚DRAČÁKU‘‘ (malá skalka za městem). Tam byla dost hustá partička s pár známými výtržnickými jmény. Byl jsem v té době dost klidný člověk, ale potom, co jsem se s nimi seznámil a prožil prázdniny, mě to docela změnilo. Většina z nich měla motorky, tedy v té době jsem to tak bral. Dneska už bych spíše řekl ‚‚prskolety‘‘. Hrozně jsem si přál vyrazit si s nimi na něčem vlastním. Začal jsem hledat člověka, který by mě to umění naučil a možná i poradil s nákupem. Nabídl se mi Jirka Votrada, který bydlí v jednom z posledních domů směrem na ‚‚BUBENEC‘‘. Po vyklepání prasátka z brigád jsme společně vyrazili do bazaru. Tam byl on, mého srdce šampion:):) Můj první stroj JAWA 50 typ 23 MUSTANG, modrá metalíza, krásně lesklý výfuk a pro mě tenkrát okouzlující zvuk :o) Když jsme ho dopravili domů, bylo potřeba pár prvních seznámení. Doma jsem musel vysvětlit, kam jsem dal všechny své úspory a taky slíbit, že se na tom nezabiji. To byl ‚‚kapánek‘‘ oříšek a možná je i dodnes! Naštěstí mám rodinu, která je tolerantní. Jindra měl přede mnou ve zkušenostech s motorkami náskok, protože jeho otec i bratr už nějaké stroje měli. Takže mě s Jirkou ukázali, kam se lije benzín, kde je motor a tak podobně. Teorii jsem zvládl celkem bez problémů, protože jsem měl už něco odkoukané od ostatních. Praxe byla ale mnohem zábavnější.

    Druhý den se u mě stavil Jirka a odvezl mě na mém mustangovi, jako spolujezdce na kopec k tzv. blatenské lípě. Jeli s námi i ostatní. Tam jsme zastavili, dali pokec a kluci okoukli mou novou motorku. Začátek mé první samostatné jízdy se mi zdál jednoduchý. Bylo mi jasné, že mám brát za plyn, sedět a držet řidítka, ale protože jsem byl v řízení opravdovým nováčkem, tak jsem tak úplně nepobral řazení rychlostí a manipulaci se spojkou. Když na to dnes vzpomínám, musím se sám sobě zasmát, ale tenkrát jsem z toho byl opravdu paf. Jirka mi to nakopnul, nasedl jsem na mašinu, pomalu jsem pouštěl spojku a uffffff. Chcíplo to. Tahle situace se párkrát opakovala a potom se to stalo. Rozjel jsem se sám! Ten pocit byl super. Já, moje motorka a cesta přede mnou. Úplně jsem se rozplýval, když jsem cítil teplý vzduch proudící ve vlasech a hlavně, jel jsem bez šlapání! Jenže mě najednou zchladil pohled dopředu. Bylo tam místo, kde jsem se měl otočit a vrátit se zpátky ke klukům. Přišla opět řada na spojku a držení otáček, aby to nechcíplo. Tam nepomohl ani řev bandy kluků zezadu: ‚‚Drž spojku,…voleeee! Zařaď jedna,….voleeeee!‘‘ Zkrátka to chcíplo a já musel tlačit potupně zpátky a nechat si to znovu nastartovat. Když jsem se prokousal začátečnickými kurzy svých kamarádů, které provázel výtlem a hlášky typu: ‚‚To je hovado, šlo to zase přes zuby!‘‘, začal jsem poznávat krásy toho daru – jízdy na jednostopém vozidle. S ‚‚blateňáky‘‘ jsme projezdili křížem krážem celé okolí Hlinska a přilehlých vesniček. Nebylo snad žádné polní cesty, které bychom neprofičeli na těch ‚‚vřískoletech‘‘. Časem jsem začal vnímat i další věci než jen vůni benzínu a to krásu okolní krajiny. Jsem opravdu pyšný, že můžu žít na VYSOČINĚ, protože ty pole – louky – lesy – lán to není nikde na světě!

    Později kluci obměňovali staré stroje za nové silnější a já jsem též toužil osedlat něco lepšího. Když mi bylo šestnáct let, dostal jsem k narozeninám od dědy JAWU 250 typ 353 – KEJVAČKU. Měl jsem z ní velikou radost a také velký respekt. Kromě toho i starosti doma. Nebylo už místo, kam ji uložit. Takže mi nastal nový problém. Kam s ní??? Hledal jsem různá řešení, ale nic nemohlo nahradit pravou garáž. U našeho domu jsme ji neměli a mé místo v ‚‚kolárně‘‘ už bylo obsazené mustangem. Můj dědeček měl pochopení, protože sám strávil také řadu let na sedle motorky. Je možné, že jsem svoji lásku k mašinám zdědil po něm. Na kraji Blatna – u Autodílů pronajímal garáž cizím lidem. Byla to garáž, která mu kdysi dobře sloužila, ještě když bydleli na sídlišti. Smiloval se nade mnou a za podmínky prázdninových brigád mi ji půjčil. Ze začátku mi ji zamýšlel půjčit na dva měsíce. Kluci mi však pomohli a celou garáž jsme dali ‚‚do pucu‘‘. Opravili jsme rozpadající se pískové zdi, udělali nové poličky a další práce, které opravdu potřebovala. Když to všechno děda viděl, tak mi ji půjčil na neurčito. To byla pro mě i pro ostatní obrovská věc!!! Díky tomu jsme měli garáž, kde jsme se mohli starat o stroje i místo, kde jsme se mohli scházet. Tam jsme společně strávili krásné chvíle našeho dospívání. Čas ubíhal rychle, než jsem se nadál byl tu můj sedmnáctý rok. A s tím i možnost udělat si papíry na velkou motorku. Konečně mohla nastat změna. Konec s ‚‚černěním‘‘ …. možnost legální jízdy v dopravním provozu po silnici, kde se nemusí kličkovat mezi kameny. Přihlásil jsem se na kurz a k mé velké radosti ho zdárně absolvoval. Byl jsem jeden z posledních, kteří si stihli udělat již celé áčko v sedmnácti.

    V té době jsem se také věnoval práci na počítači a kontaktoval mě člověk, který mi dal zakázku na výrobu webových stránek. Internet byl poměrně v rozkvětu, takže se kolem výroby takové zakázky pohybovalo dost peněz. Byla to pro mě taková výzva. Brigádu jsem přijal a tak jsem získal tak základ na nový stroj. Celé prázdniny jsem trávil v počítání všech výdajů a ‚‚škudlení‘‘. Když jsem si našetřil určitý obnos, tak jsem se rozhodl, že to budu opět investovat – kam jinam než do motorky. Prohlížel jsem internet, inzeráty v novinách a našel jsem svého favorita. Šlo o stroj značky YAMAHA – XJ 600. Vybral jsem si ho nejen kvůli svým finančním možnostem, které byly omezené, ale také kvůli tomu, že jsem se trošku bál těch mohutných strojů s velkou nádrží a brutálním výkonem. Vždycky jsem si říkal, že když budu šetřit, chodit do práce... zkrátka se snažit, tak si je také jednou pořídím. Šlo mi především o bezpečnost, nechtěl jsem skončit špatně. Dodnes nelituji toho, že jsem se tehdy takto rozhodl. S ‚‚Xjéčkem‘‘ jsem byl v té době opravdu spokojený. Motorek, které byly jiné než Jawy, po Hlinsku v té době mnoho nejezdilo. Tím více jsem si ho poté vážil. Mělo startér, což znamenalo konec nakopávání, dále mělo pohodlný posed, dobré jízdní vlastnosti i perfektní spotřebu a samozřejmě ‚‚kapánek‘‘ jiný výkon než ‚‚kejvačka‘‘;o). Najezdil jsem na něm za čtyři sezóny celkem 24.000 kilometrů. Koncem druhé sezóny na ‚‚Xjéčku‘‘ se chytil pístní kroužek, takže mě pěkně ‚‚zabolela‘‘peněženka, protože oprava stála cca 12.000. Chyba nebyla na straně mašiny, ale ve mně. Málo jsem ji zahříval a také jsem dělal různé ‚‚kravinky‘‘... například: ‚‚chcípnutí ve vysokých otáčkách a opětné nahození‘‘. To mě hodně poučilo v tom, jak se mám chovat ke své motorce. Od té doby dávám velký důraz na údržbu a více se starám o servis, než jen o leštění! S YAMAHOU XJ 600 jsem navštívil pár srazů, nejvíce na mě zapůsobil STREETFIGTER DAY 2001, kde jsem měl možnost setkat se s uměním zahraničních i tuzemských profesionálů, kteří ukazovali neuvěřitelné věci. Byla to opravdová podívaná.

    V polovině března roku 2005 jsem si pořídil YAMAHU FAZER 600. Oproti ‚‚Xjéčku‘‘ měl Fazer o třicet koní více. Byla to pro mě příjemná změna, jak jinak:) Díky širším pneu, se daly lépe klopit zatáčky a já si konečně mohl vyzkoušet ‚‚kolínko‘‘. Spotřeba byla k mému údivu o jeden na 100.000 kilometrů litr nižší než u předešlé mašiny. Při průměrné rychlosti 120 až 160 kilometrů za hodinu mi bral pět a půl litru. Když jsem jezdil rychleji, tak si vzal i sedm, ale pořád jsem byl spokojený. Najel jsem celkem 7.600 kilometrů. Opravdu jsem neváhal a jakmile bylo hezky, měl jsem na benzín a nebyl v práci popřípadě ve škole, tak jsem hned vyrazil. Nejdelší jednodenní projížďka byla z Hlinska do Hlučína a zpět. To je město ve středu cesty mezi Opavou a Ostravou. Stihl jsem najet necelých 500 kilometrů. Byla to dobrá zkušenost, protože jsem odolával nejen silnému provozu a cestám, které jsem neznal, ale také dost velké nepřízni počasí. Bylo cca jedenáct stupňů celsia. Takže na každé zastávce u benzínové stanice jsem z motorky vysedal, jako kdybych měl nohy v sádře a pomalu jsem se sunul k automatu na čaj. Muselo to vypadat dost směšně, ale i přesto jsem měl možnost se cestou seznámit s fajn lidmi, kteří si se mnou vyměnili pár zkušeností a názorů ohledně motorek. Mým spolujezdcem byl Jindra, jeli jsme okouknout SUZUKI SV 650. Měl o ni zájem, ale bohužel absolutně neodpovídala stavu, jaký popisoval prodejce, takže jsme se vrátili s nepořízenou. Pro mě to bylo, narozdíl od Jindry, fajn. Projel jsem se, nemusel platit benzín, ale na druhou stranu jsem byl ‚‚kapánek‘‘ promrzlý. Všechno má své kladné i záporné stránky. Zbytek sezóny jsem už jezdil v teple, pořídil jsem si kožené kalhoty, novou helmu a nemohl jsem si stěžovat. Navštívil jsem další srazy. Nejvíce jsem si odnesl ze srazu ‚‚borců‘‘ z Chotěboře a také ze Studnic. Jezdil jsem celkem bez problémů, jednou jsem měnil zadní gumu a také jsem měl menší havárii na štěrku. Jel jsem hlineckou Máchovou ulicí a při dvaceti kilometrech za hodinu se mi podsmeklo přední kolo a odřel jsem si kapotáž nad levým světlem plus pár drobností. Naštěstí mám dobrého kamaráda Láďu Šikla, který pracuje jako lakýrník, a dal mi to do pořádku. Je jedním z těch lidí, kteří se mnou jezdili po polních cestách :o)

 

    V zimě 2006 jsem svého Fazera 600 prodal. Pořídil jsem si svůj dosavadní sen, YAMAHU FAZERA 1000. Má 145 koní, takže oproti mé předešlé šestce přibral o dalších padesát. Je robustnější a pohodlnější, což pro mých 190 cm a mou přítelkyni, kterou rád vozím s sebou, je úplně ideální. Motorku si vždy přes zimu o něco vylepším a zároveň celou ‚‚vypucuji‘‘ od pláště až po plexi, vše promažu a ošetřím. V roce 2006 jsem pořídil KN filtry, svíčky SPLITFIRE a dokonce jsem si z dlouhé chvíle udělal pár vlastních úprav, v podobě podsvícení. To byla jen taková malá ‚‚fušařina‘‘ do tunningářů. Motošílenství 2006 bylo na tomto stroji super, najezdil jsem celkem 7.000 km bez nehod. Bohužel, však na konci sezóny byl menší kréééš. Klouzal jsem se po asfaltu na kruháči u Hypernovy v Pardubicích. Příčnou byly nové gumy, studená vozovka a moje neutišitelná potřeba zatáhnout po dlouhé době za plyn. Vše naštěstí dopadlo dobře, odneslo to jen závažíčko řidítek, páčka spojky a zadní stupačka + menší oděrky na laku. To vše jsem dal rychle do pořádku a jezdil vesele dál. Fazer je stále jako nový a ještě nikde mě ve štychu nenechal! Celá sezóna roku 2007 byla pro mašinu náročnější, protože jsem velice často jezdil ve dvou. Fazer opět nezklamal a celých 9.000 km bylo absolutně bez problémů. Snad až na jeden menší, kdy nám jednou bouchlo zadní kolo. Jeli jsme po E35 ve Vysokém Mýtě a při brždění na semaforech jsem cítil vlnění... no a ona pneu v háji ;o) ale naštěstí mě v tamějším motoshopu mi pomohli a vše dopadlo ok. V sezóně 2007 jsme navštívili nová zajímavá místa a také poznal nové lidi, ze kterých se později stali nový členi klubu. Těší mě, že to co jsem kdysi započal s malou skupinkou lidí a určitým společným snem se pomalu začíná stávat skutečností. Přes zimu 2008 jsem předělal zadní tlumič, aby byl Fazer o stupínek pohodlnější. Se vším mi pomáhal Majkl, je to odborník na všechno co se týká větších zásahů do mašiny. V sezóně 2008 jsme nakoupil ve vídeňském Louisu nové botky SIDI, termoprádlo a interkom. Takže taky něco pro pohodlíčko! Společně s FAZEREM jsem navštívil Rakousko – BIKER´S POINT. Perfektním průvodcem mi byl kamarád Honza Vtípil se svým Hornetem 600. Byly to super zážitky na úžasných silnicích v perfektní krajině. Přineslo mi to dobré zkušenosti :o) Dva chlapy + dvě mašiny + hory = svoboda ;o) Víc nemám co bych dodal, snad jen mrkněte na fotky a pochopíte, šlo o splněný sen sezóny 2008!

    V sezóně 2015 sedlám opět ten samý stroj, mám pocit, že jsme se hledali, až jsme se našli! Ohledně jízdních vlastností, pohodlí a výkonu jsem opravdu spokojen. Plány pro tuhle sezónu jsou celkem prosté. Začínám reálně počítat s nákupem kufrů pro cestování. Nic proti textilním brašnám, ale kufry jsou kufry. Třeba mi najde cíl cesty v nové sezóně, zatím, nic konkrétního nemá. Věřím, že i nadále budu jezdit s přáteli a třeba i s někým za sebou ;o) Těším se, až se s Vámi někdy potkám… ať na silnicích, srazech, či jiných místech, kde je dobrá společnost a přátelská atmosféra!

Čuss Ross

MŮJ CESTOPIS Z ALP

 
 

GALERIE SEDLANÝCH STROJŮ

od

do

  1. Jawa 23 Mustang

1997

2006

  2. Jawa 250 - 353

1997

stále vlastní

  3. Yamaha XJ 600

2001

2004

  4. Yamaha Fazer 600

jaro 2005

zima 2005

  5. Yamaha Fazer 1000

zima 2005

stále vlastní

  6. Jawa Babetta 210 jaro 2010 stále vlastní

 

 

05.10.2015  Přidány fotky ze svatby naší bývalé členky FS Lucky.

29.08.2015  Přidány fotky z dalších letošních Motosrazů které jsme navštívili

09.06.2015  Přidány fotky z Motosrazu Půlnoční song 8th Olešnice

11.5.2015  Přidány fotky z První vyjíždky ve Studnicích.

28.2.2015  Ross převzal zpět funkci Jednatele klubu.

10.08.2014 Přidány fotky MILDE 30.narozeniny.

03.08.2014 Přidány fotky ze srazu Babeta Freestyle Chlumětín.

27.7.2014 Přidány fotky z XV. Motošťouchu ve Studnicích.

13.5.2014 Přidány fotky z První jarní vyjíždky ve Studnicích.

27.4.2014 Přidány fotky z dnešní vyjíždky po okolí .

24.11.2013 Green převzal správcování našeho webu. 

27.5.2012 Přidány motoživotopisy nových členů Johnnyho a Skippera.

14.5.2012 Web FS běží od dnešního dne na novém redakčním systému. V nejbližších dnech se můžete těšit na nový obsah a častější aktualizace! 

13.10.2011Přidány fotky z žadatelské zkoušky JOHNNYHO a SKIPPERA!!

22.09.2011
Přidány fotky z grilovací schůze u Johnnyho

16.09.2011
Přidány fotky z Víkendové expedice do Krkonoš a z vyjížďky na zámek Bystré

27.08.2011
Přidány fotky z vyjížďky do Králíků

20.08.2011
Přidány fotky z vyjížďky do Jeseníků

08.08.2011
Fotogalerie doplněna o Svatbu Tomáše Zavřela, Projížďku na přehradu Vír, Grilovačku u ANDREHO a Děkovačku po Motošťouchu

08.08.2011
DEJV Mašek na vlastní žádost ukončil členství v klubu

19.07.2011
Kompletně doplněna fotogalerie pro letošní rok: Motošťouch, Projížďka do ZOO Jihlava, Grilovačka u Jeffa, Grilovačka u Motorrada, 25.narozeniny Majkla a Alči, Motowoodstock, Zmrtvýchvstání a Posilvestrovská párty

30.06.2011
Přidány nové fotky: Dejvova grilovačka v Holetíně, vyjížďka do Alp, Motosalon 2011 a První vyjížďka z bažiny s Motorrotou

31.10.2010
DEJV si přivezl nový stroj GSX-R 1000 r.v. 2006 - fotky jsou v jeho profilu

20.10.2010
Na webu jsou v odkazu "KLUB" nový členové GREEN + MOTORRAD

13.10.2010
Poslední grilování 2010 = fotky z holetínského baráčku, kde dokazovala své kulinářské umění MILDE

27.09.2010
Fotky z F.S. KALBY 2010 ve stanu jsou ve fotogalerii + také tam najdete fotky z DĚKOVAČKY Motorroty

16.09.2010
Žadatelé: GREEN a MOTORRAD splnili úkol pro přijetí = jízdu v trenkách přes celé Hlinsko za bílého dne! Koukněte do fotogalerie!

14.09.2010
Nové fotky z projížďěk na zámek Žleby + zámek Bystré (s Motorrotou) + grilovací schůze u Imreho

17.08.2010
Přidány FOTKY z projížďky do Jeseníku za Andrem, který tam byl v lázních + PRVNÍ OFICIÁLNÍ DIVOČÁCKÁ JÍZDA (divočáci=stroje do 50ccm)

19.07.2010
Je tu jasná klasika každé sezóny, která nemá chybu = MOTOŠTOUCH, jedenáctý ročník oblíbené kalby sousedů z Motorroty je ve fotogalerii.

27.06.2010
Tak to byl parádní VÍKEND ve Štokách = mrkněte na nové fotky MOTOWOODSTOCK

18.06.2010
Nové fotky z akce v HOLETÍNĚ NA BARÁČKU + Projížďa MAJKLA, MIRKA a ROSSE

20.05.2010
10. narozeniny MOTORROTY STUDNICE = v galerii je VIDEO + FOTO

04.05.2010
Přidány fotky z klubových ČARODEJNIC NA "DRAČÁKU"

24.04.2010
Na webu jsou nové fotky z projížďky, která byla dlouhá 186 km. V této galerii projížďky je také vyfocen nový STROJ MAJKLA = pionýr + Dejv a Terka + Nákup fazera pro Indyho.

20.04.2010
odkaz RADY/TECHNIKA přidán nákres nové-vylepšené pružiny tlumiče na YAMAHU FZS 1000 r.v.2002



20.04.2010
odkaz RADY/TECHNIKA přidán nákres nové-vylepšené pružiny tlumiče na YAMAHU FZS 1000 r.v.2002

18.04.2010
První oficiální výjez na motorkářskou mši v Městci Králové u P. Jindřicha Tluky = INDYHO67. Vše uvidíte ve fotogalerii.

10.04.2010
Byli jsme na závodech traktorů v Kameničkách. Stroje jsou dělány či upravovány po domácím způsobu. Podívejte se do fotogalerie na KAMNA TOUR 2010

06.04.2010
Náš klub hodlá vyrazit na III. PŮLNOČNÍ SONG za kamarády do Týniště nad Orlicí / odkaz AKC

05.04.2010
Vloženy fotky z MAŠKARNÍ SCHŮZE a MOTOSALONU v Brně + pozvánka na MOTOMŠI V MĚSTCI KRÁLOVÉ / odkaz AKCE

04.01.2010
Přidány fotky ze SILVESTRA 2010 + dopíječky u Rosse

26.11.2009
Fotogalerie 2009 - pár fotek ze zábavy ve Vortové

17.11.2009
Opět jsme byli na zábavě... v Miřeticích hrála TŘETÍ CENOVÁ, více ve fotogalerii 2009

13.11.2009
Poslední společná projížďka sezóny - fotky z krásné podzimní neděle v jedné stopě

25.10.2009
Poslední společná projížďka sezóny - fotky z krásné podzimní neděle v jedné stopě

20.10.2009
NOVÁ VIDEA jsou na světě! Zahájení sezóny 2008 na Čertovině + Křest vlajky klubu 2009 ve Stanu

18.10.2009
Ve fotogalerii se můžete podívat, co děláme, když se nedá jezdit :o) jsme na záběvě MOGULů

12.10.2009
Přidáno několik fotek ze sobotní poslední vyjížďky MOTORROTY + přidáni noví FANKLUBÁCI F.S.

07.10.2009
Nové fotky: z dovolené v ALPÁCH / ROSS a HONZA si vyrazila na 7 dní do Rakouska, Itáli a Švýcarska / najeto cca 2.573 km + BIKER´S HOLY MASS III. / 2009 motomše Josefov

21.09.2009
Bratr MILDEHO... Pavel Dočekal získal V.I.P. titul za pravidelnou výpomoc na akcích = moderátor klubu

19.09.2009
Fotky z akce ve STANU - KŘEST NOVÉ KLUBOVÉ VLAJKY F.S. - konané minulou sobotu 12.09.2009

17.09.2009
MOTORKÁŘSKÁ MŠE v PEVNOSTI JOSEFOV - časový harmonogram celé "AKCE" konané v sobotu 19.09.2009

07.09.2009
Fotky z páteční GRILOVACÍ SCHŮZE u Andreho

31.08.2009
Fotky z páteční GRILOVACÍ SCHŮZE u Majkla a také z nedělního spalouška FZS 600 Andreho a FZS 1000 Rosse

25.08.2009
Máme nové FANKLUBÁKY

24.08.2009
Ve fotogalerii je jízda na nejdelší bobové dráze v ČR - Kutná Hora

v 16.08.2009
Projížďka na Šternberk ve fotogalerii

15.08.2009
Novinky ve fotogaleriji 2009 = X. Motošťouch ve Studnici, Mogul v Dědové, Grilovací schůze u Jeffa

14.08.2009
Přidány fotky ze zábavy = NORMAL 03 v Pokřikově a KODEXU, který hrál v Kameničkách

11.08.2009
Nová plánovaná "AKCE" jde o III. BIKER´S HOLY MASS pořádanou v Josefově

09.08.2009
Fotky z pravidelné nedělní projížďky - tentokrát 240 km / speciálním hostem Jirka se svým MOTARDkem

02.08.2009
Projížďka do Tišnova

01.08.2009
Nový DESIGN webu a aktualizace fotek

05.05.2009
Vyloučení Toma

01.12.2008
Ross slaví 25 let a ukončení sezóny 2008 - vše slaveno v Holetíně

15.10.2008
Nové fotky z nedělní podzimní jízdy / směr Bystřice n./P.

06.10.2008
Fotky z motomše 2008 v Josefově a dovolené v Alpách

05.09.2008
Vyloučení Bodliho a Hanze

29.06.2008
Nové foto z projížďky 405km + náštěva Hornet Day/Seldnice

27.06.2008
Přidány fotky z MOTOSRAZU v Chotěboři  konaného 20.6.2008

26.06.2008
Nové fotky: 17.05.2008 Trojitý splalouch na letišti v Luži, 03.05.2008 Projížďka s deštěm v zádech, 26.04.2008 Zahájení sezóny na Čertovině, Nové video ze zkoušky přijetí žadatelů

21.04.2008
Fotky z jarního brouzdání v ulicích Hlinska

15.04.2008
Fotky z motocyklu 2008

15.12.2007
Fotky z narozenin 01.12.2007 - Ross, Imre a Jeff

05.11.2007
Video ze Zahájení sezony 2007 ve Stanu; BENZÍNOVÝHO DEJCHÁNKU XI.; Ukončení sezony 2007 Motorroty

14.10.2007
Fotky z Ukončení sezony 2007 Motorroty

01.10.2007
Fotky ze Sprintů v Hrochově Týnci

21.09.2007
Fotky z BIKER´S HOLY MASS I. (I. mototorkárská mše v Josefově)

24.08.2007
Fotky ze srazu BENZÍNOVEJ DEJCHÁNEK XI.

10.08.2007
Fotky z vyjížďky po Orlických horách se Zbyňkem

31.07.2007
Fotky z Hanzova spalouchu

22.07.2007
Fotky ze srazu MOTOWOODSTOCK I. 21.-22.07.2007

25.06.2007
Nový žadatel o členství - Milde

12.06.2007
Fotky z Aviatické pouti v Pardubicích 02.06.2007

04.06.2007
Fotky z rádění holek na parezu

26.05.2007
Fotky z projížďky do Ledče nad Sázavou

25.05.2007
Fotky z Modré jízdy 13.05.2007 + Nákupy v Rakousku 12.05.2007 v Louis

21.05.2007
Fotky z projížďky 19.05.2007

18.05.2007
Fotky ze Zahájení sezony 2007 ve Stanu; Majkl nové moto; Hanz nové moto; Nový žadatel o členství - Tom

16.05.2007
Fezy - Martin Janeček byl do odvolání vyloučen z klubu

18.04.2007
Pozvánka na Zahájení sezony 2007

09.04.2007
Členi; V.I.P.; Žadatelé o členství; Prítelkyně; Fotomontáže

18.03.2007
Fotky z výstavy Motocykl 2007

11.03.2007
Fotky "mišmaš" ze sezóny 2006

05.12.2006
Video z Ukončení sezóny 2006

30.11.2006
Fotky z Ukončení sezóny 2006

18.09.2006
Fotky z Imreho nehody 15.09.2006 + grilovačky 19.08.2006

07.08.2006
Fotky z Vrbatova kostelce 2006

14.07.2006
Fotky z Motošťouchu VII. a grilovačky u Avion

26.06.2006
Video a fotky - Alča a Majkl dvacetiny

16.06.2006
Nový žadatelé o členství na webu - Fezy a Hanz

03.06.2006
Fotky z Grilování u Bodliho

29.05.2006
Fotky a video z Bodliho spalouchu

19.05.2006
Fotky z Majklova spalouchu

17.05.2006
Video z PRVNÍ SPOLEČNÉ projížďky

13.05.2006
Fotky z PRVNÍ SPOLEČNÉ projížďky

08.05.2006
Zprovozněn webový chat

01.05.2006
Oficiální zahájení činnosti klubu